De Nynke Pleats | Kindvriendelijk restaurant Makkum / Piaam

Feesten en partijen



Personeelsfeesten

Een goed personeelsfeest is iets waar de werknemers nog jaren op teren en waarvan de foto’s het unieke bewijs zijn. De basis van een personeelsfeest is een unieke locatie en dat is precies wat De Nynke Pleats biedt. In het kleine dorpje Piaam, vlakbij Makkum, vindt u te midden van de Friese weilanden dé plek voor uw personeelsfeest in Friesland. Naast een goed restaurant is het ook de locatie voor bruiloften, kinderfeestjes en personeelsfeesten.

Natuurlijk kunt u uw eigen personeelsfeest in Friesland inkleden en naar eigen smaak invullen, maar u kunt ook gebruik maken van onze thema’s. Wat te denken van Ik hâld fan Fryslân, onze Friese variant op het Ik hou van Holland spel? Of IKQUIZHET, de meisjes tegen de jongens, bij ons in de Jordaan, het feest kan beginnen en helemaal nieuw Het Bourgondische Feest. Allemaal erg geschikt om van uw personeelsfeest een onvergetelijk feest te maken.

Bij De Nynke Pleats bent u verzekerd van een gezellige avond waar uw personeel nog lang aan terug zal denken. Zoek niet langer naar een geschikte plek voor uw personeelsfeest in Friesland en geef uw werknemers wat het verdient. Neem vandaag nog contact met ons op om alles te bespreken. Gebruik het contactformulier of bel ons via 0515-231707.

 

Bruiloften

bericht_trouwerij_02


Huwelijksfeest


De Nynke Pleats is een uiterst sfeervolle locatie om bijvoorbeeld uw bruiloft net even anders te vieren. Er is de mogelijkheid voor recepties of feestavonden tot maximaal 300 personen. Alles is mogelijk in De Nynke Pleats: van eenvoudige buffetten tot een exclusief diner, van recepties tot een knalfeest.
 U bepaalt zelf hoe uw feest er uit zal zien en hoe hoog de kosten ongeveer zullen zijn. Bij mooi weer kunt u gebruik maken van het prachtige terras dat direct grenst aan het Friese weidelandschap, met grazende koeien of schapen. Het terras is tevens uitermate geschikt voor een barbecue. Ook kunt u praam varen met de gasten.

In de bruidssuite kunt u lekker blijven slapen na het huwelijksfeest. Gasten kunnen eventueel ook in Piaam blijven slapen in de bed en breakfast. Ook is er in Piaam een mooi gerestaureerd kerkje waar men de dienst of ceremonie kan houden. De huwelijksceremonie kan ook in De Nynke Pleats plaats vinden, bij mooi weer kan dit in onze tuin.

Themafeesten

berichten-slide-19-feestactie
GROEPSUITJES VOOR GROEPEN VAN 10 TOT 150 PERSONEN
Voor groepen zijn er diverse mogelijkheden. Zo kunt u met een praam een tochtje maken, zijn er e-bikes te huur en kunt u met een kano of fluisterbootje varen. Maar ook PAINTBALL behoort tot de mogelijkheden!

De meisjes tegen de jongens
De battle tussen de mannen en de vrouwen!

Bewijs voor eens en voor altijd dat jouw geslacht beter is dan de ander. Bij binnenkomst worden de teams gevormd en wordt het duidelijk dat het menens is. Het mannenteam tegen het vrouwenteam. In een aantal spelrondes wordt duidelijk wie er uiteindelijk het sterkere geslacht zal zijn en met de trofee mee naar huis mag gaan. De bekende mannen & vrouwen vragenronde. Schattingsvragen. Wie ben ik. De woorden maken de ronde en de zinderende muzikale finale zullen bij deze battle niet ontbreken.

Je kunt veel punten verdienen maar ook net zo makkelijk weer verliezen. Onze onpartijdige presentator zal de show op humoristische manier presenteren. En samen met de teams er een hilarische en dynamische spelshow van maken.

De show is geschikt voor een team- en of personeelsuitje, familiefeest, buurtvereniging, maar natuurlijk ook voor een vrijgezellenfeest.

Ik hou van Friesland / Ik hâld fan Fryslân
Erg leuk voor de Friezen maar zeker ook voor de niet-Friezen. Er wordt zowel Fries als Nederlands gesproken. Een ludieke spelshow gebaseerd op het populaire spel Ik hou van Holland.

Een middag of avond die garant staat voor een ouderwetse gezelligheid. U wordt ingedeeld in twee teams (pompeblêden en de skûtsjes)

Deze groepen gaan tegen elkaar strijden en uiteindelijk zal 1 team de grote winnaar zijn van IK HOU VAN FRIESLAND. De prachtige trofee is een mooie beloning voor de sterkste groep. En kan uiteraard mee naar huis genomen worden.

Onder leiding van een presentator en zijn team (zowel Nederlands als Fries) zult u een oergezellig feest meemaken. Uiteraard allemaal over het prachtige Friesland. Ook bij dit spel zullen de bekende onderdelen zoals quizvraag. Opbiedronde, spellingsspel, verbodenwoordenspel en het doorvertelspel niet ontbreken. Zelfs het verjaardagsspel. Geen ja, geen nee. En het raden en meezingen van bekende nummers komen aan bod.

Ik hou van Holland
Gebaseerd op het RTL4-programma.

Tijdens dit hilarische uitje wordt u groep opgedeeld in 2 teams De Klompen en De Tulpen. Deze teams worden flink aan de tand gevoeld over hun kennis op het gebied van televisie, muziek, actualiteiten, sport, taal en algemeen Hollandse weetjes. De presentator en zijn team weten het geheel in goede banen te leiden.

Ook bij dit spel zullen de bekende onderdelen zoals quizvraag, opbiedronde, spellingsspel, verboden woordenspel en het doorvertelspel niet ontbreken. Zelfs Het verjaardagsspel, Geen JA, geen NEE en het raden van en meezingen met bekende nummers komen aan bod.

Ik hâld fan Fryslân, Ik Hou van Holland en De Meisjes tegen De Jongens met een 2-gangen buffet.

 

IKQUIZHET
IKQUIZHET: Een gezellige en spannende quiz waarbij uw groep, verdeeld in meerdere teams, tegen elkaar strijd voor de hoofdprijs. Tijdens deze ca. 3,5 uur durende show geniet u tevens van en heerlijk 3-gangenmenu dat als een rode draad door de show loopt.
De show IKQUIZHET bestaat uit meerdere vragenrondes met elk 10 vragen. De vragenrondes zijn thematisch van aard en kunnen gaan over sport, tv, film, geschiedenis etc. En natuurlijk zal de nodige humor niet ontbreken!
~ prijs vanaf 20 personen, incl. amusement en 3-gangenmenu al vanaf €39,95 p.p.~

BOURGONDISCH FEEST
Met een groep van 10 tot maximaal 25 personen zit u aan de stamtafel die geheel in bourgondische stijl is gedekt, zonder bestek, maar wel met alternatieven (creativiteit is gewenst). Het eten staat centraal! Laat u verrassen met dit bijzondere feest!